Velkommen inn i min verden...

Så hyggelig at du har lyst til å ta en titt inn her. Skriv gjerne en hilsen/kommentar om du har lyst!


So nice of you to have a look at my blogg. -I would appreciate if you put a comment here.

søndag 14. mars 2010

Se, hun blogger!

Hmmm, fant ut at nå var det på tide å vise noe igjen, og noen har sett noe av dette før, men det får ikke hjelpe. I Sølvtråden lappelag hadde vi i høst noe som heter "hategave"!! Dvs. man tar noen stoffer og litt stasj man ikke liker, pakker det inn og gir det til noe andre som skal få noe brukbart ut av det. Dette var litt morsomt, og det jeg fikk utdelt av materialer ser dere her. Man hadde lov til å legge til noe av eget "lager" også. Jeg bestemte meg for å sy en dorullholder! Og dette ble resultatet av min hategave.
I forbindelse med 10 års jubileet til Sølvtråden, hadde vi et lotteri. Da måtte alle lage premier, og siden jeg var inne i do-rullholder stimen, så lagde jeg en til som premie også.
Min venninne Lisbet ønsket seg mobilhus til bursdagen sin, og sånn ser det ut på den ene siden..
...og dette er andre siden. :-) Det er for øvrig heklet som en lang remse og så heklet sammen i siden.

2 kommentarer:

  1. Jeg er så lei meg for at jeg ikke vant den dorullholderen!! Ønsker meg en sånn på hytta! :-)

    SvarSlett
  2. Søte dorullholdere. Har laget en slik jeg også :)

    SvarSlett