Velkommen inn i min verden...

Så hyggelig at du har lyst til å ta en titt inn her. Skriv gjerne en hilsen/kommentar om du har lyst!


So nice of you to have a look at my blogg. -I would appreciate if you put a comment here.

mandag 4. mai 2009

And something creative

In october I started to make this knitted dress. And now Im finished ;-) I had to knit the bottom edge a second time but it was worth it.
Believe it or not, but for the whole dress I only used 200 gram of yarn!! So it is so light and comfortable to wear.

3 kommentarer:

  1. Jeg er mektig imponert!! Kjempefin kjole!
    :-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ble litt nyskjerrig når jeg så både Kongsberg og Sylling i bloggen din. Jeg selv er fra Sandsvær utenfor Kongsberg og bor i Sylling. Ser det er en stund siden du la ut noe på bloggen, men jeg fant ut at jeg ville legge igjen en kommentar alikevel. Koslig med noen kjente stedsnavn. Er du med i Sølvtråden på Kongsberg?
    Nydelig kjole du har laget - lekker farge.

    SvarSlett
  3. Venter på oppdatering av bloggen!!
    :-)

    SvarSlett