Velkommen inn i min verden...

Så hyggelig at du har lyst til å ta en titt inn her. Skriv gjerne en hilsen/kommentar om du har lyst!


So nice of you to have a look at my blogg. -I would appreciate if you put a comment here.

onsdag 11. februar 2009

Vinter, kulde og noe kreativt

Jeg beklager at jeg ikke er så veldig aktiv altså, men vinterbildene er relativt nye, men det er ikke det kreative...noen har til og med sett det før, men det får ikke hjelpe ;-) Først kommer et par kort jeg har laget. På det første er det vannoppløselig stoff-teknikk/applikasjon jeg har brukt.

Bildet over er baksiden av første kort.

Neste kort er kun applikasjon. Konfirmasjonskort. Sorry,-klarte ikke å få rotert det...

Vinterbilder fra Notodden, og noen pratfulle trær i ca. 20 kuldegrader. (These treas are from Notodden, taken in -20 deg. Celsius)
This is taken a bit earlier the same day
Dette er fra Langhus, Ski
Og den blå timen sett fra stuevinduet.
( The "blue hour" )
Huset vårt ikledd masse snøøø, på et og rundt det
Og en fin himmel....

1 kommentar: