Velkommen inn i min verden...

Så hyggelig at du har lyst til å ta en titt inn her. Skriv gjerne en hilsen/kommentar om du har lyst!


So nice of you to have a look at my blogg. -I would appreciate if you put a comment here.

mandag 15. mars 2010

In the middle of the night

Jeg er et utpreget nattdyr, og vil gjerne friske opp denne bloggen litt. Må også innrømme at jeg ikke er så veldig datanerd, så det er av og til kjærkomment med litt hjelp fra min dataingeniør. Les: Mannen i huset ;-)
Det får jeg oftest sent på kvelden. Så nå er jeg sååå fornøyd fordi jeg endelig har fått galleriet og mulighet til å vise frem bilder av håndarbeider og litt natur blir det nok også. Foreløpig er ikke så mye der, men det kommer snart mer, så følg med og se hva som skjer. God natt for idag.


For my friends and viewers abroad, I just would like to say that I am sooo happy abt. my new "gallery-gadget" and will soon add some more pictures there.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar